Wat kan ik verwachten van de box?
Verrassing!!! Dat is het leuke: je weet niet wat je krijgt. Het is een verrassing en dat maakt het spannend. Juist dat maakt dit concept zo leuk. Je kunt altijd  4 producten verwachten met een totale waarde hoger dan het bedrag dat jij ervoor betaalt. In sommige boxen zitten zelfs 5 producten. We kopen onze producten in bij diverse shops en merken en maken een feestje van de verpakking.  
We raden je aan om ons lookbook en de partnerpagina te bekijken. Word je enthousiast en wil je graag verrast worden? Dan is ons concept leuk voor jou. Maar laten we eerlijk zijn: een verrassingsbox is niet hét product voor iedereen. 

Wat kan ik niet verwachten?
Verwacht geen bomvolle goodiebox (die helaas zelfs allemaal gevuld zijn met samples en kortingen). Deze boxen bestaat uit gesponsorde artikelen, Wij kopen onze producten eerlijk in, voor een eerlijke prijs. In onze boxen zitten meestal vier producten van mooie merken. Soms handgemaakt, en bijna altijd met een goed verhaal. Je koopt een cadeaubox, geen goodiebox. 

Helaas is het dat je teleurgesteld kan raken na het zien van de inhoud. Smaken verschillen en het is onmogelijk om met een verrassingsbox iedereen blij te maken. We proberen door middel van ons lookbook en de vermelding van alle partners om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Ben je dat helaas toch, stuur ons dan een mailtje of bel. We horen heel graag wat jouw feedback is en kunnen samen kijken naar een oplossing. Je mag je box altijd retourneren.

Passen de boxen precies bij de fase waarin ik zit?
Sommige boxen passen precies bij de fase, zoals bijvoorbeeld de So in Love: een box voor in het prille begin van je zwangerschap.
Bij elke box staat beschreven voor welke periode de box geschikt is. Start dan bij het aantal maanden dat je zwanger bent of leeftijd van je baby.

Wat als ik mijn box echt niet leuk vindt?
Je mag de box retour sturen en dan krijg je je aankoopbedrag retour. Wil je retourneren? Vul dan het retourformulier in. 

Hoe werkt het abonnement?
De uitgebreide omschrijving van het abonnement vind je hier. Kort samengevat: je schrijft je in bij de box waar je wilt starten en elke twee maanden ontvang je een box. Een week voor levering vind de automatische incasso plaats. Je kunt tussentijds van themavoorkeur wisselen. Het abonnement eindigt automatisch bij de box Baby Here I Am. De overige babyboxen zijn alleen los verkrijgbaar.

Ik weet het geslacht nog niet, kan ik me dan wel abonneren?
Jazeker! Vanaf de Little Miracle Box kun je kiezen voor drie thema's: A Cool Guy, A Lovely Girl of It's a Surprise. Je ontvangt een mailtje met het verzoek je thema voorkeur door te geven. Zelf een berichtje sturen mag ook. WIllen jullie het pas weten als je mini geboren is? Dan kies je voor It's a Surprise en vragen we je dit opnieuw als je baby eenmaal geboren is.

Ik wil een box cadeau geven, kan dat?
Wat een leuk cadeau! Daar zal de mama (in spé) vast blij mee zijn. We kunnen je box rechtstreeks naar haar sturen en als je wilt sturen we een handgeschreven kaartje met jouw tekst erbij. Deze tekst typ je in het opmerkingenveld bij het afrekenen.

Tot wanneer mag ik annuleren?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Daarna heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag minus verzendkosten terug gestort op je rekening. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. 

Je kunt alleen complete boxen retourneren, geen losse producten (tenzij er een product schade heeft). In dat geval vragen we je een mailtje met foto te sturen. Uiteraard ontvang je een nieuw product van ons.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal de box met alle geleverde producten in de originele staat aan de ons geretourneerd worden. Om hiervan gebruik te maken print je het retourformulier, vul je deze in en stuur je de bestelling binnen 14 dagen retour. Wij zullen het totaalbedrag, minus de verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten. 

Hoe werkt het opzeggen van een abonnement?
Mag altijd! Het handigste is wel om dit voor de automatische incasso door te geven. De automatische incasso vindt ongeveer een week voor verzending plaats. Opzeggen kan door een mail te sturen met je gegevens.
 

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Het gebeurd weleens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan altijd kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen. Alleen klachten via de mail en telefoon worden in behandeling genomen. Eventuele berichten op Social Media pagina's worden niet in behandeling genomen. 

Komen we er samen niet uit? Dan kun je je aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Het is nu ook voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2017 Hip&Mama Box | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.